
Herulf hever målet – Sikter mot 10.000!
Forrige uke opprettet Herulf en digital bøsse for TV-auksjonen, nå er det første målet nådd og det andre målet satt.
Herulf har en sterk tradisjon av å bidra til lokalmiljøet, det er en viktig del av vår identitet som klubb
Dino Osman, Markedsansvarlig
– Jeg fikk tips fra en mamma på et yngreslag i klubben, at Herulf burde bli digital bøssebærer for TV-auksjonen, og falt for det direkte, sier markedsansvarlig Dino Osman og fortsetter.

– Herulf har en sterk tradisjon av å bidra til lokalmiljøet, det er en viktig del av vår identitet som klubb. Nå trappet vi opp og er med å bidrar globalt til renere og plastfrie hav.
Responsen på miljøengasjemanentet har vært stor
– Vi startet litt sent med innsamlingen, så jeg trodde aldri vi skulle få så god respons som vi faktisk fikk. Målet var 5000.- og jeg trodde det ville være vanskelig å nå, men nå dobler vi det og sikter mot 10.000.- i stedet, sier en optimistisk Osman.
– Herulf er en stor klubb, og det er mange mennesker med store hjerter her. Jeg føler at det er mange som vil være med og bidra, alt fra folk i styret til ledere og foreldre i ungdomslagene.
– Jeg ble ekstra glad da guttene på A-laget gikk inn med en fin sum fra botkassa sin til innsamlingen. Vi har mange gode forebilder i Herulf, avslutter Osman som også er lagkaptein på herrelaget.